Close Menu
الساعة الآن 03:27 AM

منتديات ياكويت.

للتسجيل إضغط هنا

أرشيف استفسارات التربية ملاحظـة : القسم أشيف فقط ولا يسمح المشاركه فيه

princess m

:: عضو جديد ::

سؤال ضرورى لمعلمى ومعلمات وزارة التربية لو سمحتم؟

انا كنت عاوزه اسئل بس بالنسبة للتقديم فى وزارة التربيه للوافدين هما بيطلبوا بيان الدرجات و بيان الدرجات تبعى بيوضح انى طالعه بمواد يعنى الكلية بتاعتى مش كاتبين تقدير كل سنه الا السنه اللى مطلعتش فيها بمواد وهى اخر سنه بس... هل هما بيهتموا اوى بكشف الدرجات وتقدير كل سنه ولا عادى بيهتموا بالتراكمى بس انا تقدير التراكمى جيد ياريت اللى يعرف معلومات يقولى انا خريجة جديدة ولو فيه حد كان طالع بمواد فى كذا سنه اتقبل ولا لا؟؟جزاكم الله كل خير
التعديل الأخير تم بواسطة princess m ; 03 - 03 - 2013 الساعة 08:58 PM

اماني

:: عضو مميز ::

princess m

مشكورة على المرور حبيبتى

Anwar

:: منسق إداري ::

حياك الله اختي

موضوعك في القسم الغير مناسب

وراح انقله الى القسم المناسب وان شاء الله يردون عليك بالجواب الشافي

دمتي بود
سبحان الله وبحمده

معلمة علوم

:: الادارة ::

يا هلا وغلا فيكي اختي الغالية وبصراحة نقلت استفسارك لزميلاتي المعلمات الوافدات وكان هذا ردهم علي استفسارك

" الوزارة مالها شغل بشنة كنتي تسوين كل سنه بس اللي تبيه التقدير النهائي للكلية لا يقل عن جيد , واحيانا وهذا نااااااادر جدا بيضطروا يأخذوا مقبول إذا في عجز بالاعداد اللي يبونها وده بيكون فقط بالانجليزي والرياضيات غير كده لازم جيد ولازم خبرة تربوية لخريجي تربية لا تقل عن 3 سنوات وغير تربية نفس علوم مثلا خمس سنوات "

واذا حاجة مش فهماها بلغيني وانا استفسر منهم ثاني مرة

وحياك الله في بيتك ومطرحك

princess m

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معلمة علوم مشاهدة المشاركة
يا هلا وغلا فيكي اختي الغالية وبصراحة نقلت استفسارك لزميلاتي المعلمات الوافدات وكان هذا ردهم علي استفسارك

" الوزارة مالها شغل بشنة كنتي تسوين كل سنه بس اللي تبيه التقدير النهائي للكلية لا يقل عن جيد , واحيانا وهذا نااااااادر جدا بيضطروا يأخذوا مقبول إذا في عجز بالاعداد اللي يبونها وده بيكون فقط بالانجليزي والرياضيات غير كده لازم جيد ولازم خبرة تربوية لخريجي تربية لا تقل عن 3 سنوات وغير تربية نفس علوم مثلا خمس سنوات "

واذا حاجة مش فهماها بلغيني وانا استفسر منهم ثاني مرة

وحياك الله في بيتك ومطرحك
حبيبتى ربنا يخليكى مشكورة ... جزاكى الله كل خير حبيبتى انا كنت قلقانة من الموضوع ده بس انا كنت فاكره انهم حيهتموا ببيان الدرجات اوى طمنتينى والله جزاكى الله كل خير حبيبتى ان شاءالله اقدم وخير ان شاءالله

معلمة علوم

:: الادارة ::

كل التوفيق ليكي وان شاء الله ربنا يوفقك ويسهل كل امورك يا رب

princess m

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معلمة علوم مشاهدة المشاركة
كل التوفيق ليكي وان شاء الله ربنا يوفقك ويسهل كل امورك يا رب
تسلمى يارب جزاكى الله كل خير مشكورة

يشاهدون الموضوع : 2 ( عضو0 زائر 2)